FANDOM

Od 2002 ufamy naszym zdolnościom, aby pomóc całej ludzkości

— Slogan GRE
Harran-06.png

Globalny Resort Epidemiologiczny – organizacja humanitarna, która po wybuchu epidemii wirusa pojawia się w mieście i zaczyna współpracować z Ministerstwem Obrony Narodowej. GRE jest odpowiedzialne za zrzuty żywności, medykamentów oraz antyzyny do miasta objętego kwarantanną. Organizacja wysyła do miasta agenta, Kyle'a, aby ten odzyskał skradziony przez Raisa plik.

Rola GRE w mieście Edytuj

Za pomocą samolotów typu C-130 Hercules GRE zrzuca do Harran skrzynie z pomocą humanitarną, w których znajduje się między innymi opóźniająca przemianę antyzyna. Dodatkowo, zadaniem organizacji było utrzymanie porządku w mieście, co się nie udało po wykradnięciu przez Raisa pliku zawierającego pełną strukturę wirusa. Aby uniemożliwić przesyłanie go dalej, resort postanowił wyłączyć komunikację w całym mieście.

Misja odzyskania pliku Edytuj

GRE wysyła do miasta Crane'a, aby odzyskał plik o kryptonimie Burza. Początkowo agent wykonuje rozkazy resortu co do joty, jednak kiedy dowiaduje się, że lek na wirusa nie powstanie, a zamiast tego planowane jest sprzedawanie go najbogatszym jako broń – dystansuje się od frakcji i zaczyna porozumiewać się z Raisem.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki