FANDOM

Nocny łowca umie mutować swój wygląd co sprawia że wyrastają mu coś jakby kolce na plecach, zmienia mu się kolor skóry a sama skóra się łuszczy i staję się twarda jak pancerz przez co trudniej go zabić.

Nocny Łowca – rzadko spotykany, ale niezwykle potężny i zwinny typ zarażonego.

Występuje jedynie w sieciowym trybie gry Be the Zombie, w którym kontrolowany jest przez gracza i walczy z ludźmi, w których wcielają się inni gracze.

Opis Edytuj

Nocny Łowca jest strażnikiem gniazd inkubacyjnych Przemieńców. Jest niezwykłym typem zarażonego, który dzięki swoim umiejętnościom przewyższa zdolności mieszkańców obszaru kwarantanny.

Tak jak zwykli ludzie, Nocny Łowca zdobywa doświadczenie i ma możliwość ulepszania swoich zdolności. Jednym z nich jest ryk, który ujawnia zarażonemu położenie Biegaczy. Jego macki pozwalają mu poruszać się dużo szybciej i z łatwością doganiać ludzi. Są one także przydatne w trakcie eliminacji, Nocny Łowca może uwięzić ocalałych w silnym uścisku by po chwili ich zabić. Słabością tego zarażonego jest światło UV, dzięki czemu poprawne wykorzystanie latarek ultrafioletowych pozwala Biegaczom na uniknięcie śmierci.Nocni łowcy mają podobne zdolności do przemieńców.

W trakcie gry Nocny Łowca otrzymuje zdolność plucia różnymi typami śluzu. Pierwszy z nich eksploduje po krótkim czasie, a przeciwnicy trafieni przez wybuch stają się celami Gazowników, co umożliwia zapędzenie ocalałych w wybrane miejsce lub rozdzielenie grupy. Drugie splunięcie również eksploduje, ale zamiast nasyłać na ludzi zarażonych, dezaktywuje na krótki czas ich latarki UV. Kolejne splunięcie może wezwać większą grupę zarażonych w wybrane miejsce.

Ciekawostki Edytuj

  • Nocny Łowca jest jedynym ze znanych zarażonych, który ma kondycję.
  • Nocny Łowca jest jedynym grywalnym zarażonym
  • Umiejętności Łowcy są podobne i mogły być inspirowane specjalnymi zombie z serii gier Left 4 Dead.
    • Hunter i Nocny Łowca mogą poruszać się, używając czterech kończyn, a ich głównym atakiem jest skok na przeciwnika i utrzymanie go w pozycji leżącej, równocześnie atakując. Obaj mogą także wykonywać długie i wysokie skoki.
    • Umiejętność wezwania grupy zarażonych jest podobna do rzygnięcia Boomera, który oznacza ludzi i wysyła na nich hordę zombie.
    • Możliwość plucia kwasem jest umiejętnością zarówno Nocnego Łowcy jak i Spittera.
    • Umiejętność przyciągnięcia do siebie ludzi jest podobna do szarży Chargera.
    • Zarówno Nocny Łowca jak i Smoker posiadają część ciała, która jest niezwykle długa i pozwala na unieruchomienie lub przyciąganie do siebie przeciwników. W przypadku Łowcy są to macki, a Smokera - język.
    • Nocny Łowca posiada trzy poziomy mutacji. Na każdym poziomie dostępne są nowe umiejętności.

Galeria Edytuj