FANDOM

Pięści – domyślna broń Kyle'a Crane'a. Są one używane do walki kiedy bohater nie posługuje się innymi broniami lub przedmiotami. Zadają względnie niskie obrażenia.

Opis Edytuj

Ze względu na wyjątkowo niskie zadawane obrażenia i stosunkowo dużą łatwość znalezienia jakiegokolwiek innego przedmiotu mogącego je zastąpić, możliwość walki na pięści pozostaje bardziej ciekawostką, niż realną metodą obrony przed przeciwnikami.

Crane może wykonywać ciosy: lewy i prawy prosty, które poza zadawaniem minimalnych obrażeń, pozwalają powstrzymywać ataki gryzoni i wirali, z pochwyceniem włącznie. Po opanowaniu zdolności potężnego ciosu, jest w stanie również zadawać silniejsze ciosy sierpowe, potrafiące zachwiać gryzoniem a niekiedy nawet przewrócić go.

Ciekawostki Edytuj

  • Przez chwilę, po zadawaniu razów pięściami, Crane trzyma gardę.
  • Ponieważ potężny cios, jest zdolnością wpływającą na broń jednoręczną, można uznać pięści za jedną z nich.
  • Przy czym pięści nie są beneficjentem ataku z góry, innej zdolność wpływającej na broń jednoręczną.
  • Brakuje im animacji będącej odpowiednikiem ataku znad głowy każdą inną bronią, gdy celem ataku jest leżący zarażony.
  • Po osiągnięciu 250 poziomu legendy, pięści zadają aż 7500 obrażeń.