FANDOM

Pochwycenie – specjalny rodzaj ataku, wykonywany przez gryzoni oraz przemieńców.

Pochwycenie gryzonia Edytuj

Po zbliżeniu się na odpowiednią odległość, gryzoń, zamiast uderzenia ręką, lub wykonania podbiegu z uderzeniem, złapie ocalonego i zacznie go kąsać. Crane może uwolnić się z impasu poprzez szybkie wciskanie przycisku użycia. Pozostałe postacie po wpadnięciu w objęcia zarażonego będą przez dłuższy czas kąsane, aż te zbiorą dość siły, by skręcić gryzoniowi kark i tym sposobem uwolnić się.

W miarę zwiększania poziomu zwinności Kyle'a będzie on mieć możliwość opanowania zdolność ucieczki, pozwalającej szybciej wyrwać się przeciwnikowi. Jej ulepszoną wersją jest błyskawiczna ucieczka umożliwiająca, gdy użyta odpowiednio szybko, wyrwać się bez odnoszenia obrażeń. Ostatecznie, po opanowaniu brutalnej ucieczki, Crane może nie tylko wydostać się z opałów bez szwanku, lecz również ogłuszyć gryzonia, przez co zamiast ponowić atak, będzie on stał apatycznie, wrażliwy na eliminację.

Pochwycenie przemieńca Edytuj

Pochwycenie jest jednym z najgroźniejszych ataków tego typu przeciwnika. Po powaleniu obranej za cel osoby poprzez wskoczenie na nią, zarażony kończy żywot ofiary potężnym ugryzieniem. Powalony bohater może, podobnie jak w przypadku gryzoni, zrzucić z siebie przemieńca kopniakiem. W przypadku niepowodzenia, Crane'a czeka śmierć.

Zdolność ucieczki pozwala szybciej wyrwać się przemieńcowi, za to jej ulepszone wersje nie mają na niego wpływu.

Przez chwilę pomiędzy odtrąceniem źródła zagrożenia a pozbieraniem się na tyle, by móc użyć broni, Kyle narażony jest na ciosy pobliskich zarażonych, przez co nawet udana ucieczka może skończyć się utratą części zdrowia.

Ciekawostki Edytuj

  • Gdy Crane zacznie wykonywać atak tuż przed złapaniem przez gryzonia, animacja pochwycenia rozpocznie się, lecz zostanie przerwana gdy cios dosięgnie zarażonego. Pojawi się i zniknie również informacja o sposobie ucieczki.
  • Po wykorzystaniu błyskawicznej ucieczki, jeśli Kyle nie oddali się od gryzonia, może zostać ponownie złapany.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki