FANDOM

Stadion w Harranie – jedyny obiekt sportowy w Harranie. Znajduje się na Nowym Mieście, jest położony nad rzeką.

Opis Edytuj

Przed epidemią wirusa Edytuj

To nowoczesny stadion, na którym mogą odbywać się przeróżne imprezy sportowe. Został zbudowany specjalnie na międzynarodowe Igrzyska Olimpijskie, które odbywały się w mieście. Może pomieścić 60 000 osób, co czyni go jednym z największych budynków w mieście, z którego jest dumny każdy mieszkaniec miasta.

To właśnie na tym stadionie odbyły się pierwsze Światowe Igrzyska Atletyczne w Harranie. Trwały one kilka dni i składały się z wielu dyscyplin, w których konkurowali reprezentacji wielu narodów, w tym Melanie Wyatt. W sobotę, ostatnim dniu igrzysk, podczas zawodów w parkourze na arenę dostały się tłumy zarażonych. Dzień ten znany był później pod nazwą Dzień „M” – Masakry, podczas której zginęło wielu zawodników, ich rodzin oraz gości. Wkrótce stadion, jak i całe miasto, został opanowany przez zainfekowanych.

Po wybuchu epidemii Edytuj

Po wybuchu epidemii wirusa Harran stadion stracił swój sens. Przestano organizować na nim zawody sportowe, a ludzie przejęli się bardziej swoim losem i walką o przeżycie. Melanie Wyatt odwiedziła stadion dwa tygodnie później, w trakcie swojej podróży z Hotel Harran na Skwer Miejski.

Około dwóch miesięcy po wybuchu epidemii stadion został przejęty przez Bozaka, którzy zmienił go i okoliczny parking samochodowy w arenę, w której umieszczał ludzi i zarażonych. By upewnić się, że jego ofiary nie będą próbowały uciec i będą wykonywać jego rozkazy przyczepiał im uzbrojone materiały wybuchowe do kostek, które aktywował w razie potrzeby. Jednym z jego więźniów był Kyle Crane, który poprawnie wykonał wszystkie zadania i w nagrodę otrzymał od Bozaka jego łuk.

Ciekawostki Edytuj

  • Stadion w Harranie posiada identyczne położenie nad rzeką, co stadion PGE Narodowy w Warszawie. Jest to jedno z wielu odniesień do Polski, które zostały umieszczone w grze.

Więcej z Fandomu

Losowa wiki