Wiatrak – zdolność pozwalającą Kyle'owi Crane'owi na wykonanie potężnego ataku bronią oburęczną.

Opis Edytuj

Podobnie jak w przypadku potężnego ciosu, wystarczy przytrzymać klawisz ataku, aby Crane wziął potrzebny zamach a następnie zwolnić go, by zainicjować atak.

Uzyskany przez zamach pęd, wykorzystywany jest na obrót wokół własnej osi z wyciągniętą bronią, co pozwala trafić, silnie odrzucić, a zależnie od używanej broni, również zabić na miejscu wielu zarażonych dookoła. Jako, że atak rozpoczyna się od zamachu z prawej a kończy zatrzymaniem broni po lewej stronie postaci, przeciwnicy znajdujący się na wprost mogą zostać trafieni dwa razy. Po ataku Crane traci chwilę na wytracenie resztki pędu i przełożenie broni do pozycji wyjściowej dla kolejnych ataków i jest w tym czasie narażony na ataki.

W trakcie wykonywania piruetu, Kyle wciąż może się przemieszczać a nawet wykonywać uniki, co można wykorzystać do objęcia wiatrakiem jak największej liczby wrogów, zbliżając się do nich, lub oddalać się, by szybcy przeciwnicy tacy jak wirale nie mieli szans na udany atak w przerwie między pierwszym i ostatnim okrążeniem wyciągniętej broni. Ze względu na dość długi czas wykonywania ataku i małą elastyczność walki w ten sposób, walka z potężniejszymi przeciwnikami jest dodatkowo utrudniona.

Wiatrak jest atakiem na tyle silnym, że ludzcy przeciwnicy nie są w stanie go odbić a prawidłowo wykonany i połączony z możliwością ruchu w trakcie, pozwala zbliżyć się do powalonego człowieka i wykończyć go poprzez kończący kop.

Atak poprzez wiatrak może zostać ulepszony, nosi on wtedy miano Tornada.

Ciekawostki Edytuj

  • Nierzadko w trakcie wykonywania wiatraka, czas w grze zwalnia w momencie wbijania się w grupę przeciwników, dając okazję do podziwiania skutków ataku.
  • Bronie znacznie dłuższe od pozostałych, takie jak wiosła, pozwalają zwalać z nóg odleglejszych przeciwników.

Więcej z Fandomu