FANDOM

Dying Light Tower.jpg

Wieża – budynek, położony w Slumsach, jest zamieszkany głównie przez biegaczy. Ludźmi mieszkającymi tam dowodzi Harris Brecken. To właśnie do szpitala znajdującego się w Wieży Jade Aldemir sprowadza rannego Kyle'a.

Życie wewnątrz Wieży Edytuj

W Wieży mieszkają zwykli ocaleni oraz biegacze, czyli ludzie wyszkoleni w parkourze, aby zdobywać zrzuty GRE z pomocą humanitarną. Do szpitala Wieży sprowadzani są również ludzie ugryzieni przez zainfekowanych, gdzie dostają swój przydział antyzyny – leku opóźniającego przemienienie się.

Trenowaniem biegaczy zajmują się byli nauczyciele parkour. Należą do nich między innymi Brecken, Rahim czy Buckshot.

Sytuacja w budynku jest trudna. Biegacze z powodu ludzi Raisa nie mogą przejąć żadnego zrzutu, więc z czasem zaczyna brakować antyzyny, aż w końcu w budynku dochodzi do przemieniania i wybuchu epidemii.

Wygląd wewnętrzny Wieży Edytuj

Parter budynku jest niezamieszkany, a schody prowadzące wyżej zostały zniszczone, aby uniemożliwić zarażonym przedostanie się wyżej. Pierwsze piętro pilnowane jest przez biegaczy, wyposażonych w broń palną, znajduje się w nim głównie zaopatrzenie. Na wyższe piętra można dostać się za pomocą windy, znajdują się tam normalne pokoje mieszkalne zwykłych ludzi oraz szpital.

Ważniejszymi lokacjami są pokój numer 194, czyli kwatera zamieszkiwana przez Crane'a, miejsce służące do nauki parkoura dla biegaczy oraz ogród, którym gospodaruje Khaliq.

Mieszkańcy Wieży Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki