Zmysł przetrwania (ang. Survivor sense) - zdolność wprowadzona do Dying Light.

Opis Edytuj

Zmysł przetrwania zdolność podobna do sonaru, którą gracze mogą używać w dzień oraz w nocy, aby zlokalizować łup w skrzyniach, koszach na pranie, bagażnikach, samochodach dostawczych lub gablotkach. W nocy dzięki zmysłowi przetrwania gracze również mogą sprawdzać pozycje przemieńców przez ściany, co pomaga w ominięciu ich.

Wysoki poziom trudności Edytuj

W wysokim poziomie trudności zdolność, która ułatwia znajdywanie łupu jest wyłączona i jego jedynym celem jest znajdywanie broni, które wypadają z przeciwników. Jego jedyną cechą jest pomoc w znajdywaniu przemieńców w godzinach nocnych.

Strategia Edytuj

  • Używanie zmysłu przetrwania jest niezbędne w godzinach dziennych, ponieważ ważne jest, aby zbierać łup zanim przemieńcy przybędą.
  • Używanie zmysłu przetrwania w nocy jest jeszcze ważniejsze, ponieważ przemieńcy patrolują okolice Harran. Użyj tego, gdy nie masz pewności gdzie znajduje się bestia.

Ciekawostki Edytuj

  • Zmysł przetrwania można porównać z trybem detektywa z gry Batman: Arkham, dzięki czemu możesz rzucić okiem na to, co znajduje się w twoim otoczeniu.

Więcej z Fandomu